Giveaway Raya by Mrs Pip

by - Jun 08, 2017



 klik banner to join
Klik banner to join ↑↑

Assalamualaikum..

 ❤  Giveaway time ❤

Syarat-syarat Giveaway Raya by Mrs Pip ni sangat mudah :-

1/ Buat tajuk "Giveaway Raya by Mrs Pip" dan letakkan banner di entry tersebut,
 dan backlink-kan semula Done ✔

2/ Follow blog Mrs Pip Done ✔

3/ Follow Google+ Mrs Pip Done ✔

4/ Kongsikan (secara ringkas) pengalaman terindah di Bulan Puasa yang anda pernah lalui ;



                  ↓↓↓↓↓                                                   ↓↓↓↓↓                                               ↓↓↓↓↓




Pengalaman terindah di Bulan Puasa 

Tahun ni (2017) : Saya menyambut bulan Ramadhan dengan 'berbadan dua'.. Siapa yang tidak gembira kan? lebih-lebih lagi.. kandungan pertama.. ❤❤❤❤❤❤  

Alhamdulillah.. Setahun kami menunggu.. akhirnya saya disahkan mengandung.. part yang paling lucu.. my husband pun terkena simptom ibu mengandung.. siap muntah-muntah melebihi ibu mengandung..demam..selsema.. pening-pening.. haha..

Bila saya yang dah upgrade jadi 'kuat makan'.. husband saya lagi 'double triple' upgrade kuat makan dari saya.. siap tiba-tiba join sekaki dengan saya 'terminat' pulak tengok rancangan masakan 'the kitchen rules' .. lepastu.. husband ni bertambah lagi simptom orang mengandung...

bila masak kena ada 'entree'  ⇒ 'main cost' ⇒ 'desert'

haaa.. hambik.  

Part yang lagi best lagi, husband saya pun join sekali masak.. kadang-kadang.. dia cuma suruh saya duduk tengok tv.. diam-diam.. relaks menunggu.. biar dia sendiri yang masak.. 

Keluarga saya dan keluarga belah mertua pun semuanya cukup ambil  berat tentang kesihatan saya.. siap sentiasa tanya apa yang saya perlukan.. mau makan apa.. rasa diri ni dilayan like 'baby'.. ☺

Alhamdulillah.. pengalaman ni memang cukup indah bila mengandung anak pertama di bulan Ramadhan.. 

manatau rezeki bertambah lagi dengan menang GA ?? siapa tahu? hihi.. 

Thanks for reading guys.. let's join Giveaway Raya by Mrs Pip

kbai.



You May Also Like

9 comments

  1. Hello Dear, Thanks join GA Raya by Mrs Pip.
    eh, Sabahan Blogger ... 1st time singgah kat sini.
    semoga sentiasa sihat, dan jaga kandungan elok2 ...
    mrs pip pun preggy juga, anak yang ke3.
    Cheers.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hello2.. Semoga selamat semuanya sis.. Aminn..

      Padam
  2. Alhamdulillah.. Pengalaman yang memang sangat manis..
    Semoga kandungan dan sis sentiasa sihat..
    All the best sis..

    BalasPadam
  3. tahniah dan semoga kandungan dan mommy to be pun sihat juga..

    https://umifuzy.blogspot.my/2017/06/giveaway-raya-by-mrs-pip.html

    BalasPadam
  4. hi.. content blog menarik.. lets blogwalking and click iklan.. done follow u.. follow me back.. http://acuyuhan.blogspot.com/ thanks

    BalasPadam

drop your comment buddy.