Facebook kena hack?

by - April 13, 2018



Assalamualaikum.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 



izinkan aku mengemukakan rasa geram di hati ini sebab akaun facebook aku kena hack.
hahaha..

Bermulanya semalam bila aku sesedap rasa menulis.. tiba-tiba fb aku ter log out dengan sendirinya. Dan bila aku try masuk balik..

error

error

wrong password.


ok.. boleh tahan lagi bila aku reset password TETAPI email pula tidak dapat buka.. dan Yes. Geram lagi.

cubaan seterusnya ialah reset by mobile number.. dapat masuk.. dan tiba tiba.. my fb yang selama ini aku guna kosong.. no profile pic..no cover photo. and friends tiada..

lepastu aku uninstall apps fb. then install balik..cuba fikir positive maybe aku mamai mamai rasa.. tapi still benda yang sama.. try log in di pc langsung tidak dapat..

aku buka fb baru.. then try search fb lama.. TIADA. tapi bila orang lain try search. ADA.

APAKAH YANG SEBENARNYA BERLAKU??
dan begitula seterusnya kegeraman di hati ini.. dan ini semua dunia!

HAHAHA. GERAMNYA AKU.
bye love love.

Yes publish.

You May Also Like

18 comments

  1. sabarlah puan. cuba cipta ug baharu. tp memang bengang kan kalau terjadi mcm ni? arrghhh!

    Jom sertai giveaway yg sdg berlangsung di blog Abam Kie? Terima kasih.

    http://www.zukidin.com/2018/04/spm-result-giveaway.html

    BalasPadam
  2. JM pun sama. berlaku semalam. nasib dapat reset kembali...

    BalasPadam
  3. wahh bahaya ni... nak kena tukar password selalu

    Aerill Hassan

    BalasPadam
  4. eh bahayanya! Memang kena rajin tukar password lah kalau macamni

    BalasPadam
  5. seramnya!!!dah lah fb ramai kawan2 lama..adeh..

    BalasPadam
  6. kak pip pun kena , tp sempat reset password ...

    BalasPadam
  7. patut la nampak hari tu kat wall..x per..semoga semua dh ok..

    BalasPadam
  8. Entah dengki apa sampai nak hack Facebook org...

    BalasPadam
  9. pergh gila...ada lagi orang macam ni..habis hilang semua kawan...ni ka fb yg yana maksudkan tu..yg kene hack tu

    BalasPadam
  10. Aduyaii kesiannya mama pun xtau nak tlg macam mana

    BalasPadam
  11. wah..seriaunya dengar..sayang kan fb kita kalau jadi camtu

    BalasPadam
  12. Susah hati kalau kena hack. Bukan senang nak kumpul kawan

    BalasPadam
  13. haiisshh.. apalah yg dorg dapat bila hack fb org kan

    BalasPadam
  14. Ala siannya.huhu. Ape sebenarnya sebab yang boleh buatkan fb kita kena hack ye?

    BalasPadam
  15. skang ni, dah ok ke, Kuci?
    ari tu jap aje aida ada problem ni.
    nak log in tak boleh.
    dari laptop dan phone.
    seram!
    then, godek godek godek, boleh plak :)
    alhamdulillah...

    BalasPadam
  16. Pergh!! Bahaya betul.. Memang kena rajin tukar password kalau macam nie..

    BalasPadam

drop your comment buddy.