Senarai Pemenang : Pencarian Top Bloglist Haslina :Nov & Dec 2017

by - November 01, 2017



Assalamualaikum


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Alhamdulillah.. Segmen Pencarian Top Bloglist Haslina : Nov & Dec 2017  TAMAT.

Untuk segmen kali ni kita ada 16 pemenang yang bertuah.

16 Pemenang akan tersenarai dalam Top Bloglist Nov & Dec 2017.. 

dan 2 pemenang yang juga saya senaraikan sekali dalam Top Bloglist  akan menang review blog dari saya dengan seikhlas hati cap jiwa hati suci murni ini.. hihi. ^^

Jom kita tengok nombor bertuah ⇣⇣⇣

Klik banner untuk check number bertuah kamu.


Tu dia 16 number bertuah kita pada segmen kali ini..

haa.. yang warna MERAH tu dua blog yang akan di review dan sekaligus tersenarai dalam TOP BLOGLIST NOV & DEC 2017 kali ini..

Dua blog bertuah untuk di review adalah..

no 1. 
dan 

no 3
 
Insya Allah saya akan update review pasal blog sis berdua secepat mungkin k.. stay tuned.  

Sekali lagi,

Tahniah pada semua pemenang. Yang lain automatik masuk dalam my Reading list k.. nantikan segmen yang seterusnya.


Jangan lupa juga terjah sini → 
Senarai Peserta Pencarian Top Bloglist Haslina :Nov & Dec 2017
 untuk bW rakan2 kita yang lain.


Tahniah pada semua pemenang dan ribuan terima kasih sebab support segmen ni..


Apa lagi.. jom follow follow buddyz kita.. Jangan segan2 tegur sesama kita k.


love love love u all.. ❤❤❤

kbai. 
Semoga hari hari kita sentiasa indah.




You May Also Like

25 comments

  1. Tahniah yang memiliki no bertuah..

    BalasPadam
  2. alhamdulillah.. tq sis.. terpilih utk direview blog dilah.. tp blog still under makeover skrg ni.. lom siap lagi.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. takpa2.. saya tunggu sampai habis make over.. hihi..

      Padam
  3. eh haritu dah join tapi takde pulak nombor dalam senarai. Takpelah, bukan rezeki kot. Tahniah semua

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alamak.. mgkin saya tercicir.. saya check balik k.. sorry babe..

      Padam
  4. alhamdulillah...saya bz sikit sampai tak perasan...tq penganjur tersayang. No.1 nombor bertuah kali nie...hihihi

    BalasPadam

drop your comment buddy.