Review Blog Pemenang : Segmen Top Bloglist Haslina:August 2017

by - Ogos 09, 2017



Assalamualaikum

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Haa.. sebelum ni saya ada buka segmen

Top Bloglist Haslina:August 2017

Pemenangnya ada di sini..
 sila BW sesama kita k?

Seperti yang dijanjikan, ada dua blogger bertuah yang akan direview.. kan kan kan.. 

ok.. saya buat secara ringkas.. Jom kita terjah.. 




Klik Banner untuk terjah Blog


Cakk.. 

Pemilik blog ni namanya Kak Mia Liana.. dengan background putih dan ada bunga-bunga pink gitu..terserlah sangat betapa lembutnya jiwa akak kita ni kan?? 





Blog ni bagi saya sangat kemas dan ringan.. Banyak bagi kita info.. review tentang pelbagai.. dan paling penting! sangat menyokong rakan-rakan blogger kita dengan menyertai segmen dan giveaway..  lebih ketara lagi bagi saya, pemilik blog ini juga merupakan salah seorang top commentator dalam blog saya sendiri.. 



Percaya atau tidak? sudah banyak Achievements yang diperolehi dari blog ni.. bila survey rasa seganla pulakk.. hihi.. Btw, Tahniah atas segala pencapaian. Semoga rezeki makin melimpah ruah.

love love love.. 







❤❤❤❤❤

klik banner untuk terjah blog


Pemilik blog ni pulak saya kenali sebagai LZ.. dari header pun kita dah boleh nampak blog ni berkisarkan tentang info-info yang menarik kan? tapi kita mesti tertanya-tanya.. kenapa Lady in Red Planner??

Mengapa "Lady In Red Planner"? - Blog ini diberi nama "Lady In Red Planner" iaitu menggambarkan diri saya yang mempunyai sebuah planner berwarna merah. Dalam planner merah (red planner) tersebut mencatatkan semua perancangan dalam kehidupan saya setiap hari seperti tugas di pejabat, urusan rumahtangga, hal kewangan, catatan kehidupan, keagamaan dan sebagainya. Planner merah itu merupakan salah satu benda yang saya sayang dan boleh dianggap sebahagian dari hidup saya. Jadi boleh katakan blog ini membawa maksud : seorang wanita bersama planner merahnya.. :-)



nak tahu lebih banyak boleh terjah di SINI jeng jeng jeng.. 

Blog ni berunsurkan kewanitaan .. bersih dan ringan.. sama juga dengan blog kak Mia Liana.. Banyak bagi kita info.. review.. dan juga ringan hati untuk support rakan-rakan blogger yang lain.. 





Kedua blogger yang saya review kali ini merupakan seorang wanita yang cantik dan berkerjaya.. waww.. 

Semoga kak Mia Liana & Kak LZ tidak jemu untuk menulis blog ... Semoga berjaya dalam setiap perkara yang diceburi, baik dalam kerjaya, keluarga,dan juga sebagai seorang blogger . 

Please keep in touch k?

Haa.. yang tengah baca tu jomla terjah sekali blog Mia Liana & Lady in Red Planner

Jangan segan-segan tegur ❤    
Insya Allah kami tidak sombong dan sebenarnya baik serta comel. hihi

kbai. 







You May Also Like

7 comments

  1. Senyum sorg2 sis baca hasil review Haslina. Terima kasih dan sis sangat hargai hasil usaha Haslina..

    We support each other okay & do keep in touch 😍

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi.. yesss.. yess.. we support each other.. keep in touch.. :)

      Padam
  2. betul kak mia memang antara blogger tersohor.. Tahniah atas GA yang berjaya!

    BalasPadam
  3. Both selected bloggers memang tidak asing lagi amongst us. Memang berbaloi visit blog dorang, so many informations.

    http://panphila.blogspot.my

    BalasPadam
  4. Tahniah Mia Dan lz tersenarai dlm review blog

    BalasPadam

drop your comment buddy.